Манифестација "Дани математике" у Новом Саду
Дана 16. новембра 2024. године, Школа за дизајн је узела учешће на манифестацији "Дани математике" која се одржала у Новом Саду, у организацији Друштва математичара Новог Сада. Манифестација је била посвећена наградном конкурсу "Математички календар 2025", на којем су наши ђаци постигли изузетне резултате.
На свечаној додели награда, прву награду освојиле су Нера Томић и Катарина Булић за заједнички рад, док је трећу награду добила Вероника Милошевић. Овај успех је доказ њихове преданости и залагања, као и квалитетног менторског рада колегиница Јелене Стојковић и Александре Матејић које су их припремали за овај конкурс.
Манифестација је започела у Амфитеатру 7, Департмана за математику и информатику Природно-математичког факултета, где су присутни имали прилику да прате занимљиво научно-популарно предавање под називом "Како помоћу математике надмудрити лава?". Предавање је било посебно прилагођено средњошколцима и изазвало је велику заинтересованост ђака.
Поред Нере Томић, на манифестацију су пошли и следећи ученици: Бојана Карапанџић, Мила Беатовић, Елена Чолић и Дарја Пророкова. Ученици су показали велико интересовање за све догађаје током манифестације, што укључује и приказ победничких филмова на конкурсу Математичке минијатуре, као и коктел који је организован за све присутне.
Пут до Новог Сада финансирала је Школа за дизајн, као део подршке талентованим ученицима и њиховом учешћу на такмичењима. Чини се да је овај вид подршке ученицима дао додатни подстрек за даљи рад и усавршавање, што се и види из њихових успеха.
Свечана додела диплома и награда, као и пратећи програм, прошли су у свечаној и подстицајној атмосфери, која је оставила позитиван утисак на све присутне. Захваљујемо се Друштву математичара Новог Сада на организацији овог догађаја и прилици да наши ученици представе свој рад и достигнућа. Такође, захваљујемо се и колегиницама које су ученике пратила и подржала током читаве манифестације.
Желимо да истакнемо да су овакви догађаји од великог значаја за подстицање љубави према математици и мотивацију ученика, те ћемо се и убудуће трудити да подржимо учешће што већег броја ђака у оваквим и сличним пројектима.